Kurš datēja Luī Ferdinands Selīns?
Lucienne Delforge datēja Luī Ferdinands Selīns no ? līdz ?. Vecuma starpība bija 14 gadus, 9 mēnešus un 2 dienas.
Suzanne Nebout datēja Luī Ferdinands Selīns no līdz . Vecuma starpība bija 2 gadus, 5 mēnešus un 23 dienas.
Luī Ferdinands Selīns
Luī Ferdinands Selīns (franču: Louis-Ferdinand Céline, dzimis 1894. gada 27. maijā, miris 1961. gada 1. jūlijā) bija franču rakstnieks.
Selīns piedalījās Pirmajā pasaules karā un guva ievainojumu. Pēc kara studēja medicīnu.
Selīna populārākais darbs ir romāns "Ceļojums līdz nakts galam" (1932), kas atklāj viņu kā stila meistaru, kas tiecas pārkāpt tabu literatūrā. 1999. gadā notikušajā aptaujā "Laikraksta "Le Monde" 100 gadsimta grāmatas" romāns ierindots 6. vietā.
Otrā pasaules kara laikā pauda atbalstu vācu okupācijai, kā arī antisemītiskus un rasistiskus uzskatus, tādēļ pēc kara dažus gadus dzīvoja trimdā Vācijā un Dānijā.
Lasīt vairāk...Lucienne Delforge
Lucienne Delforge est une pianiste et critique française née le à Paris 5e et morte le à Paris 14e. Connue comme la maîtresse de Louis-Ferdinand Céline entre et , elle donne de nombreux concerts en France et à travers le monde, qui l'emmènent jusqu'aux États-Unis où elle emprunte le paquebot Normandie.
Profondément antisémite, elle collabore durant la Seconde Guerre mondiale, avec le maréchal Pétain en rédigeant un rapport sur le rôle de la musique française dans l'Europe de demain. En 1943, elle devient la « Nouvelle vedette des Disques » La Voix de son maître. Le , elle joue à la soirée de variétés donnée au profit d’œuvres de bienfaisance dans la salle du Deutsches Haus.
Lasīt vairāk...Luī Ferdinands Selīns
Suzanne Nebout
Suzanne Germaine Nebout (née le à Paris 15e et morte le à Aix-la-Chapelle) est une danseuse de cabaret réputée pour avoir été la première épouse de l'écrivain Louis-Ferdinand Céline. Bien que ce mariage n'ait jamais été reconnu juridiquement, il est probable que Suzanne ait été l'inspiratrice de certains personnages de Voyage au bout de la nuit (1932), de Guerre (écrit au début des années 1930, publié en 2022), de Londres (écrit vers 1934, publié en 2022) et de Guignol's Band (1944). Elle est explicitement mentionnée dans Féerie pour une autre fois (1952).
Lasīt vairāk...